zondag 27 december 2009

Het hoeft niet altijd moeilijk...

klik op de afbeeldingen voor een vergroting Enkele weken geleden kreeg ik eau de toilette en lotion van Ralph Lauren cadeau. Dat zat in een prachtige verpakking. De producten heb ik inmiddels met veel plezier in gebruik genomen, maar de doos wilde ik niet zomaar weggooien. Al snel kwam ik op het idee om de doos met scrappapier en scraptechnieken om te toveren tot een opbergdooos. Vanavond wilde ik daaraan beginnen en ik ging er eens rustig voor zitten. Al snel kwam ik erachter dat het niet altijd moeilijk hoeft te zijn.....het enige wat ik namelijk gedaan heb, is met Nestabilities Labels Four 2 witte en 2 roze labels uitgesneden en geëmbossed! Deze heb ik op de doos geplakt, er een titel opgeschreven en klaar! De doos was al mooi zoals-ie was...meer was niet nodig. (toch?) Ik gebruik hem nu als opbergdoos voor mijn mini-albums die niet meer voor de show in huis liggen.

2 opmerkingen:

Unknown zei

Ik vind de doos ook super en zo kan je op je labels schrijven wat er in zit.Ik scrap mij dozen ook niet hoor erger nog ik schrijf zelfs niet op het etiket wat er allemaal in zit.......TROEP hihiii nee ik heb het vast nog nodig.
gr,Lean.

Odetta zei

Lang leve recyclen. Er is altijd wel potentie aanwezig om iets moois en persoonlijks hiervan te maken. En daar ben jij ruimschoots in geslaagd. Heel erg mooi! Groetjes, Odetta