woensdag 20 januari 2010

Afscheid Olympia

Deze lay-out heb ik gemaakt voor de wedstrijd bij Made By Maly. De opdracht was om de kleuren roze en blauw te gebruiken én een zwart/wit foto. Je mocht één andere kleur ter ondersteuning gebruiken. Werkwijze en materialen: - De basis is een vel papier van Best Creation Inc, waarvan ik de randjes bewerkt heb met een blauwe Copic Marker (B32) en de hoeken afgerond met een hoekpons. - De foto is gemat op een stuk roze cardstock, bewerkt met de Martha Stewart Scallop Dot Borderpons. Dit is weer op een ecru-kleurig stuk cardstock gelijmd, ook bewerkt met dezelfde Martha Stewart pons. - De bloemen zijn gemaakt met verschillende bloemenponsen en omlijnd met een roze Copic Marker (RV04) - De titel is gemaakt met de Heidi Swapp Invisibles letterstickers. Ik heb ze zelf blauw gemaakt met een Copic Marker (B32) - De layout is afgewerkt met een journaling en Stickles.

5 opmerkingen:

Unknown zei

Mooi geworden Marlieke en een super foto heb je gebruikt.
gr,Lean.

Romy zei

Schitterende layout! Hij is helemaal in balans zo en de foto valt ook goed op:)

Lischa zei

Lekker rose
ik hou wel van rose

en wat een ontzettende mooie foto,prachtig

groetjes jolanda

Odetta zei

Heel erg mooi gedaan, Marlieke. Origineel onderwerp en een hele lieve foto!
Groetjes,Odetta

Ilonka zei

hoi Marlieke wat een prachtige Layout.
je schreef dat je computer iedere keer vast loopt als je op mijn blog komt, daar heb ik nog niet eerder wat over gehoord. Ik krijg toch aardig wat bezoeksters. Ik zou niet weten wat ik hier aan kan doen. Sorry!!

groetjes Ilonka