zaterdag 9 januari 2010

Challenge #28 Dutch Card Lovers

Bij Dutch Card Lovers stond een leuke uitdaging om m.b.v. een digitale stempel en een sketch een kaartje te maken. Ik heb nog nooit met digitale stempels gewerkt, maar ik vond het erg leuk (en makkelijk). Dit is wat ik er van heb gemaakt: Wat zo makkelijk is aan een digitale stempel: je kunt hem zo groot of zo klein maken als je zelf wilt! Voor de binnenkant heb ik de stempel dus iets verkleind en vervolgens op dezelfde manier ingekleurd als de stempel op de voorkant. Werkwijze en materialen: - Als basis heb ik een lichtgroene cardstock kaart gebruikt - daarop een iets kleiner stuk bruin cardstock - daarop wat vierkanten en driekhoeken van Bazzill Dotted Swiss Cardstock waarvan de randjes bewerkt zijn met bruine inkt - de digitale stempel heb ik afgedrukt op fotopapier, ingekleurd met de Copic Markers (Y38, YR23, E37, E35, G07, YG23, R17) en uitgestanst met Nestabilities Classic Inverted Scalloped Circles. De randjes hiervan zijn bewerkt met bruine inkt. - Uit groen cardstock ook 1x Classic Scalloped Circles uitgestanst en deze achter de uitgestanste stempel gelijmd. Hierop met Stickles (kleur: Cinnamon) puntjes gezet. - Uit bruin cardstock een rechthoek gesneden en deze gemat op groen cardstock. Daarop met stickles nog wat lijnen getrokken. - In de hoeken nog twee bruine glitter swirls en natuurlijk niet te vergeten: - de binnenkant.

16 opmerkingen:

Rosalien Zwackhalen zei

Wat leuk gedaan Marlieke, mooi ingekleurd en heel leuk dat je hem aan de binnenkant ook terug laat komen. :)) Dat vindt ik nu ook zo leuk aan digi stempels dat je niet aan 1 maat vast zit. Leuk dat je ook de digi stempel geprobeerd hebt. :)) Bedankt voor het meedoen.

Groetjes Rosalien

Unknown zei

Gaaf kaartje geworden en succes!!!
gr,Lean.

Romy zei

Wat een leuk kaartje! Je hebt erg mooi gebruik gemaakt van de digi stempel.

Odetta zei

Mooie kleurencombinatie en wat een onwijs schattige schildpad!

Marley zei

Ik vind hem super leuk, maar ben natuurlijk ook helemaal weg van schildpadden haha!! Geweldige kaart. Ik vind digi-stempels ook leuk om mee te werken! Je hebt tegenwoordig erg leuke.. liefs, Marley

Ilonka zei

Whow een heel leuk kaartje en een leuk schilpadje
En heel veel sucses.

groetjes Ilonka

Ellen zei

Wat een leuke kaart is dat geworden Marlieke! En leuk dat je ook de digitale stempel hebt gebruikt!

Groetjes Ellen

Janny zei

hij is helemaal leuk Marlieke!

Lischa zei

Wat een schatje Marlieke
en die Nestabilities Classic Inverted Scalloped Circles vind ik ook helemaal geweldig je kunt ze voor zoveel lueke dingen gebruiken ,alleen jammer want ik heb ze niet.
Misschien iets om over na te gaan denken...maar eerst verder met het sparen van de border ponsen :-)

groetjes jolanda

Milnie zei

heerlijk zijn die digi's he?! geeft veel meer creatieve vrijheid! ik vind je kaartje echt helemaal geweldig, het afdrukje van het schildpadje vind ik echt teeee schattig!

liefs

chantal zei

prachtige kaart. Mooie digistamp.
liefs Chantal

Stampidoe@gmail.com zei

leuk kaartje mooi ingekleurd ook bedankt voor het medoen met DCL

greetz yvon

anja curvers zei

Heel erg leuk hoor en toppie dat je ook de digistamp hebt gebruikt mooi ingekleurd en leuk dat hij binnenin terugkomt. Bedankt voor het meedoen.

miriam zei

Een lekker vrolijk kaartje geworden mooi hoor.
Fijn dat je de digi stempel hebt gebruikt
Bedankt weer voor het meedoen

Marianne zei

Leuk kaartje! Super dat je de digistempel hebt gebruikt en dat ie ook nog eens aan de binnenkant terugkomt. Bedankt voor het meedoen met DCL.

Marley zei

Hoi Marlieke,
Gaaf he eens in Eindhoven?? en ik kan je vertellen er zitten echt hele gave aanbiedingen bij! de workshops en entree zijn gratis, het klopt dat het op een zondag is.. de tijd is niet helemaal bekend maar het zal rond 11 uur smorgens beginnen waarschijnlijk tot 4 a 5 uur.. het is aan de tarwelaan in het wijkgebouw; de landing! liefs, Marley