donderdag 7 januari 2010

Mijn eerste easelkaart

Jaja...ook ik heb me er aan gewaagd; het maken van een easelkaart. Ik kan hem nu plaatsen, want mijn moeder heeft hem inmiddels op het dressoir bij de andere verjaardagskaarten staan. Dit is tevens mijn bijdrage voor de challenge bij Hobbytijd. Werkwijze en materialen; - voor de basisstukken is lichtblauw cardstock gebruikt. Het enkele basisstuk is aan de bovenrand bewerkt met de Doily Lace Pons van Martha Stewart. Het dubbele basisstuk is met deze zelfde pons aan de onderrand bewerkt. Alle randjes zijn bewerkt met Colorbox Cat's Eye (kleur: Peacock) - Uit de achterkant van Chatterbox Light Foyer dessinpapier twee rechthoeken gesneden. Nog twee stukken, maar dan de voorkant, waarvan het kleinste stuk aan beide zijden bewerkt is met de Martha Stewart Pons. - Met Nestabilities Classic Scalloped Circles en de cuttlebug de bloem uit het midden gestanst en de randjes bewerkt met Colorbox Cat's Eye. - Stempel Happy Birthday To You met embossinginkt gestempeld. Daarop wit embossingpoeder aangebracht en gedroogd met de heattool. - De kaart tot slot afgewerkt met wat kleine bloemetjes en half pearls.

9 opmerkingen:

chantal zei

prachtige easelkaart.
Mooie kleuren .
grtz Chantal

Unknown zei

Gaaf geworden mooie kleuren ook en gefeliciteerd met je moeder.
gr,lean.

Romy zei

Prachtig kaartje! En nog gefeliciteerd!

Janny zei

hij is heel gaaf geworden Marlieke ...wil hem ook nog gaan maken!

Lischa zei

Prachtig ,die is echt heel mooi ,leuke kleurtjes en die geweldige pons :-)
heel mooi

Karin zei

Super kaart, mooie kleurtjes...

MadeByMaly zei

Heel mooi gedaan Marlieke.

Odetta zei

Proficiat met jouw Mama, Marlieke! Ze zal maar wat blij zijn geweest met jouw schitterende easelkaart in de mooie, frisse kleuren!

Tinie zei

wat een prachtige easelkaart, ook hele mooie kleuren gebruikt!

Groetjes Tinie