dinsdag 19 januari 2010

Van Odetta en Marianne kreeg ik deze award. Dank je wel! Ook van Jolanda kreeg ik deze award! Wat lief dat jullie allemaal aan me denken. Ik moet hierbij 10 dingen noemen die ik leuk vind. Nou...daar gaan we dan: 1. Samen met Maarten gezellige dingen doen 2. Scrappen 3. Spelen met onze vogeltjes Pippi en Kiwi 4. Sporten 5. Lezen 6. Fotograferen 7. As the world turns kijken 8. Gezellig bijkletsen met mijn vriendinnen 9. Een dagje geen wekker 10. Bloggen En ik kan nog wel even doorgaan hoor, want ik vind heel veel dingen leuk! Ik mag deze award doorgeven aan drie mensen, en dat worden: 1. Romy 2. Lean 3. Marley

5 opmerkingen:

Marley zei

Hoi Marlieke,
Inderdaad druk haha! Maar wel leuk.. gefeliciteerd met de award en wat super leuk dat je hem doorgeeft aan mij.. hoe kon ik nou as the world turns er vergeten bij te zetten??? Mijn favoriete serie.. wie zou Sofie vermooord hebben? hihi! xx Marley

Odetta zei

Hartelijk gefeliciteerd met je zeer terecht verdiende award!

Unknown zei

gefeliciteerd met je terecht verdiende award en bedankt om hem aan mij door tegeven en wat was jij verdrietig toen je hoorde dat as the world turns stopt.....maar ik kijk zo af en toe ook hoor ik had weer wat gemist maar je bent gelijk weer bij hahahahah.
gr,Lean p.s ik sta niet op een beurs maar wie weet zie je ze nog in real life.

Ilonka zei

hoi Marlieke gefeliciteerd met je award!

groetjes Ilonka

Lischa zei

oepsssssssss ik heb niet verder gekeken dat mijn neus lang is ben ik bang

ik had op mijn blog ook een award voor je klaar staan,

groetjes jolanda