zondag 27 maart 2011

Blogaward

Van Karin heb ik deze award gekregen. Dank je wel, Karin!















En nu mag ik 7 dingen vertellen en hem aan 8 mensen doorgeven:

1. Ik hou niet alleen van scrappen, maar ook van lezen, sporten en fotograferen.
2. Daarnaast vind ik sommige spelletjes op de PlayStation ook wel leuk om te doen, zoals bijvoorbeeld Dance Dance Revolution.
3. Bloggen vind ik heerlijk om te doen; kijken bij anderen, reacties geven, reacties ontvangen.
4. Eigenlijk vind ik dat ik sommige scrapspullen (zoals bijvoorbeeld mijn distress-ink) wat vaker zou moeten gebruiken, maar ja......ik kan nu eenmaal niet alles tegelijk gebruiken he?!
5. Inmiddels ben ik 3,5 jaar getrouwd met Maarten en hij vind het prima als ik mijn vrije tijd aan scrappen besteed.
6. Ons huis staat in Eindhoven en staat in de verkoop.
7. DIT IS MIJN 200e BLOGBERICHT!

Altijd lastig om een award door te geven. Deze keer geef ik hem aan:
- Sevi
- Jolanda C.
- Janneke
- Marianne Louise
- Mariska
- Jolanda (Lischa)
- ?
- ?

De laatste 2 namen heb ik niet ingevuld. Wie wil, mag de award meenemen!

5 opmerkingen:

Jolanda Cuper zei

Wauw wat leuk Marlieke bedankt voor het doorgeven van de award een mij! Ik vind het altijd erg leuk om te krijgen! Jij Gefeliciteerd met de award! Leuk om de 7 punten van jou te lezen! Nogmaals bedankt ik ga het plaatsen!
Groetjes Jolanda.

Unknown zei

gefeliciteerd met je award en je 200 bericht.
groetjes,Lean

sevi zei

hoi marlieke,bedankt voor de award,maar ik moet zeggen,ik heb er geen plan van hoe ik em moet bij mij op doen,oooops.
groetjes sevi

Jolanda zei

Gefeliciteerd!!!!
Leuk 200 berichten en een award...kan niet beter ;)
Fijne avond.
xx

jannekevanveen zei

he Marlieke

Wat leuk dat je mij een award geeft ik zal m vanavond even plaatsen want nu moet ik dus ook 7 dingen over mezelf vertellen....gr Janneke