zaterdag 12 maart 2011

Challengekaart Karen Doodles #53 en Challenges For You #2

Deze kaart doet mee aan challenge #53 van Karen Doodles Nederlands Uitdagingen Blog (een eenvoudige kaart met één in het oog springend detail) en aan challenge #2 van Challenges For You (sketch)

I'll will be entering this card in Karen Doodles Netherlands challengeblog (clean and simple with one eye catching detail) and in Challenges For you (sketch).







Door de laagjes cardstock en dessinpapier in hele zachte pasteltinten te houden, komt de nadruk te liggen op het afdrukje. Ik heb het afdrukje extra uit laten komen door de achtergrond te embossen met een embossingfolder. Bovendien heb ik de ogen en de kraag geaccentueerd met Stickles. Enkele randjes zijn aangezet met Distress-Ink.

Because the cardstock and dessinpapers are light pastel colours, the emphasis is on the digistamp. The background of the stamp is embossed with an embossingfolder. I also have used stickles for some extra accents. A few borders are edited with Distress Ink.

Ik heb het afdrukje ingekleurd met Copic Markers.
I coloured the digistamp with Copic Markers.

18 opmerkingen:

Jolanda zei

Hey,deze is gaaf!!!Ik zag m in de blogrol staan en toen dacht ik hey Pino.....hahaha...nu is het Pino niet,dat zie ik maar die vin ik ook zo leuk!!
Heel mooi kaartje en de stempel valt echt op...opdracht geslaagd dus zou ik zo zeggen!!!
Fijn weekend!!

Unknown zei

Dat heb je heel erg leuk gedaan Marlieke! Heel mooi die pastelkleurtjes, zo komt je afbeelding er echt uit springen! Dank je wel voor het meedoen met KD NL!

Veel liefs,
Renata

KarinsArtScrap zei

dit is een apart kaartje, wel een leuke stempel.
heel erg mooi gedaan, de struisvogel valt in ieder geval goed op.

groetjes karin

Monique zei

Wat een leuke kaart zeg!! Bedankt voor het meedoen met CFY!

mariska zei

Oooh wat een leukerd zeg!
En het stempeltje is echt geweldig!

Liefs mariska

Marjan zei

Wat een leuke en grappige kaart met deze stempel. Mooie glitters erop, saat leuk!
En ook nog leuk dat je meedeed met CFY!

Groetjes, Marjan

Jann-will zei

Leuk je kaartje, lief plaatje, bedankt voor het meedoen!!

Groetjes Wolma

Unknown zei

ja ik las het al maar ik dacht ook pino...super gaaf ook.

Anoniem zei

Leuk kaartje !!! Wat een leuke stempel is dat !! Bedankt voor het meedoen aan onze challenge !
Groetjes Berdien

anja zei

een heel mooi kaartje
leuk dat je meedoet aan KD
liefs anj KDDT-NL

Renata van Miltenburg zei

Mooi zeg die pasteltinten, de grappige Ollie komt zo prima tot zijn recht.

Liefs, Karen's Doodles NL!

Renata

Jolanda Cuper zei

Heel mooi gedaan! het accent ligt goed op Ollie!
Groetjes Jolanda.

marion zei

Mooie kaart hoor Marlieke, leuk dat je meedoet met Karens Doodles. (nb ik heb een leuke candy op mijn blog staan, doe je mee?) Groetjes Marion.

Inny zei

Je kaart is mooi geworden zo met die zachte achtergrond, Marlieke! Ollie springt er mooi uit!

Groetjes, Henny (GD Karen's Doodles)

Odetta zei

Wat een funky en groovy stuisvogelverjaardagskaart! Helemaal hip & happening!

anja curvers zei

Een hele leuke kaart zeg wat een grappig plaatje en mooi ingekleurd.

MadeByMaly zei

OOh deze vind ik ook erg mooi.

Ellen zei

Prachtige kaart Marlieke!
En het afdrukje met Stickles is idd een eyecatcher!
Bedankt voor het meedoen met Karen's Doodles NL.

Groetjes Ellen