zaterdag 13 april 2013

Challenge #16 Crazy for CAS: Sketch

Op het challengeblog van Crazy for CAS is weer een nieuwe challenge van start gegaan. Deze keer mag je de op het oog zeer eenvoudige sketch als inspiratie gebruiken. Net als alle andere DT-leden, ben ik ook met de sketch aan de slag gegaan en kwam ik tot deze layout:


Als basis heb ik een vel wit cardtock gebruikt. Uit de foto rechtsonder heb ik een hoekje gesneden, zodat de foto linksboven daar mooi "ingeschoven" kan worden. Aan de zijkanten strookjes dessinpapier uit een paperpad van de Action. Met een Copic Marker heb ik de strepen getrokken en de titel geschreven. Tot slot nog enkele bloemetjes en taadaa.....een CAS layout op basis van de sketch.

Nieuwsgierig naar de sketch en de uitwerkingen van de andere DT leden? Kom dan gauw langs op het blog van Crazy for CAS.

13 opmerkingen:

Mieke zei

Wat een mooie LO Marlieke, hele leuke foto's ook!

Romy zei

Hele mooie lay-out! Door de rustige vormgeving komen de foto's echt goed tot hun recht.

Ellen zei

Super layout met de schets Marlieke!

KarinsArtScrap zei

een super leuke sketch Marlieke.

groetjes karin

Je@net zei

Mooie uitwerking van de sketch, Marlieke, gave lo geworden!

MadeByMaly zei

Mooi weer Marlieke

Maia zei

oooo ik ben alweer achter.....schattig de toetjes layout, die foto's moet elk kind gewoon voor later hebben haha.
De uiltjeskaart vind ik ook heerlijk stoer en deze zwem layout hoe krijg je het verzonnen in de cas stijl knap!
Het is gelukkig nog redelijk goed weer dus heerlijk voor Femke in de zandbak.
Fijne week
Lieve groet Maia

Scrapcreaties Mirande zei

Hoi Marlieke,
Wat heb je weer een superleuke lo gemaakt. Zo zie je maar weer dat de foto's heel mooi uitkomen als je ze op deze manier inpakt. Ik moet ook nodig weer eens met mijn oude foto's aan de slag. Het komt er nog maar steeds niet van. Ik heb echt nog zoveel projectjes liggen, die maar niet af komen. En nu wordt het ook nog mooi weer. Help! Morgenavond maar eens even lekker aan de knutsel.
Tot snel.
Groetjes Mirande

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up zei

De liefde voor een kind straalt hier vanaf. Wat een leuke foto's Marlieke! Natuurlijk ook de lay-out op zich is ontzettend leuk gedaan. Niet te druk. Een beetje Azza stijl zou ik zeggen. Leuk die bloemenrol. Is die van Stampin-Up?
Succes met de verkoop van jullie huis. Spannend hé. Je moet er wel op rekenen dat je minder nu krijgt dan je betaald hebt. Maar .... daar en tegen koop je ook goedkoper. Zal duimen voor jullie!! Groetjes Lida

femmoltje zei

oo wat en mooie lo marlieke..
Jullie hadden echt plezier volgensmij.
Ik kan niet wachten om met teun te gaan zwemmen..
en dan houd ik deze LO mooi in mijn achterhoofd ;)

Unknown zei

Wat heb je deze LO mooi gemaakt zeg!
Liefs Angelique

jannekevanveen zei

mooie lo prachtig dat lukt mij nou niet he zo mooi rustig te scrappen gr janneke

Johanna zei

Heerlijk he dat babyzwemmen :) ook ik heb er inmiddels al leuke foto's van gemaakt en gescrapt! Verder alles goed??

Groetjes, Johanna