donderdag 7 november 2013

Kerstmis in niet-traditionele kleuren

Kerstmis komt steeds dichterbij en mijn stapel Kerstkaartjes wordt steeds maar groter. Dat is een goede zaak. Denk niet dat me dat gelukt zou zijn zonder Yvonne's 52 weeks of Christmas...

Vandaag een Kerstkaartje in niet-traditionele kleuren:


Ik raakte voor deze Kerstkaart geïnspireerd door dit kaartje van Magali; en dan met name de vormen die ze gebruikte. 

Dessinpapier is van Stampin' Up.

Ik wens jullie een fijne dag vandaag.

12 opmerkingen:

Josje zei

Ik kan me voorstellen dat jij je daar hebt door laten inspireren het is ook een hele leuke kaart in mooie kleuren

Gerrina zei

Modern en elegant deze kaart! Mooi! Fijn dat jouw stapel groeit, de mijne had even een "stopje" door ander werk, maar na morgen moet die weer gaan groeien... Groetjes, Gerrina

De hobbydroom zei

Ja voor we het weten is het alweer kerst! de tijd gaat zo hard he...?! Maar nu over je kaartje ;) het is echt een plaatje! Wij houden er wel van niet zo.dat standaard groen en rood. super!

groetjes van ons

Janny's Cards Creations zei

Prachtige kaart geworden. Groetjes Janny

Renate zei

Helemaal leuk! Deze vormen heb ik inderdaad al wel eens voorbij zien komen op het Wereld Wijde Web. ;o) Zo leuk, heb het zelf ook nog op mijn 'to do' lijstje staan. De kleurencombi is ook erg leuk.

-xies Renate.

Misseke zei

Prachtige kerstkaart Marlieke - 'k vind hem heel stijlvol.

Groetjes,
Misseke

Diny zei

Ja...heel erg leuk je kaartje....en speciaal deze vormen.
Mooie kleurtjes heb je gebruikt.

Groetjes Diny

Sandra zei

heel mooi!

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Mooie winterse kleurtjes! Kan heel goed zo! Leuk dat je weer meedoet met mijn challenge!
Groetjes, Yvonne

Marco Luijken zei

Hoi Marlieke,
Leuke kerstkaart. Eenvoudig maar wel weer eens heel wat anders dan de standaard kleuren. Prima gedaan!!
Je bent zeer creatief.
Bedankt voor je spontane reactie op mijn blog, Super!!

Groetjes, Marco

Romy zei

Alweer zo'n mooitje! Prachtige kleurencombinatie voor een kerstkaart!

Ingen zei

wat een mooie kaart. Ik hou van dit soort strakke designs.