zaterdag 6 december 2014

Challenge #59 Crazy for CAS

Vandaag alweer een nieuwe challenge bij Crazy for CAS. En niet zomaar een challenge. We vragen je deze keer om eens iets op je creatie te verwerken wat je al lang ongebruikt in je kast hebt liggen.

Al begin 2014 kreeg ik dit afdrukje van Miranda, overigens door haar zelf ontworpen. Maar ik had er nog nooit iets mee gedaan. Deze challenge was dus een mooi moment om er wél eens iets mee te gaan doen:




Ik knipte het afdrukje rondom uit en sneed vervolgens het gedeelte waar de hartjes uitkomen eruit. Op die manier kon ik de hartjes gemakkelijker echt uit de doos laten komen (als je snapt wat ik bedoel). De zwarte lijntjes van het afdrukje heb ik met een zwarte marker nog eens overgetrokken, want door het uitknippen rondom waren de lijnen niet meer zo goed zichtbaar.



De hartjes stanste ik uit drie kleuren restjes cardstock (die overigens ook al heel lang in mijn restantenbak lagen) met een pons van Martha Stewart (die OOK al lang in mijn kast stond te wachten om weer eens gebruikt te worden, want sinds Stampin'Up in Nederland is, gebruik ik bijna alleen nog maar SU producten).

Tot slot nog een sentimentje eronder.
Het is een schattig, klein kaartje geworden (10,5 x 7,5) met veel materialen die ik al wat langer in de kast had liggen. Als je me nu vraagt of ik dit kleine kaartje snel nog eens zou maken... nee, want het plaatsen van de hartjes was een enorme klus. (Maar....op bestelling doe ik natuurlijk (bijna) alles).

Fijn weekend!




5 opmerkingen:

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Een geweldig kaartje! Leuk om mijn eigen doos weer eens te zien (euh...)

Romy zei

Wat een onwijs leuk kaartje! Dat doosje met hartjes is zo leuk.

Johanna zei

Wat een snoepje van een kaart! En een hele inspirerende uitdaging, inmiddels heb ik de stofstickers (van vroeger) opgeduikeld en een kaartje gemaakt...!

Renate zei

Wat een geweldig idee om de hartjes zo uit de doos te laten komen (ik snap je). Je hebt er een super leuk kaartje van gemaakt.

-xies- Renate.

Gerrina zei

Wat leuk die hartjes zo uit de doos! En lekker als weer iets gebruikt is dat een beetje stof aan het happen was...
Ik vond het super gezellig! En ben benieuwd of je al veel gebouwd hebt... Groetjes, Gerrina