zondag 21 december 2014

Kleurenchallenge Kerstkaart

Eindelijk had ik weer eens een heel klein beetje tijd voor mezelf en bij het blog van SU-per Challenges had ik een leuke kleurenchallenge gezien dus daarmee ben ik aan de slag gegaan.



Het idee zag ik een tijd terug voorbij komen op internet, maar natuurlijk had ik het weer niet opgeslagen. Met het beeld wat ik nog in mijn hoofd had, heb ik deze kaart gemaakt.

De label op de kaart is gemaakt met de ontzettend veelzijdige Scalloped Tag Topper Punch van Stampin' Up!.  Ik ben niet zo goed in strikjes knopen, maar de mini glue dots van Stampin' Up! hebben me geholpen het strikje van Bakers Twine goed op zijn plek te houden. De boompjes zijn gestempeld met de kleur Old Olive en verhoogd opgeplakt met Stampin' Dimensionals.

Overige materialen:
- Cardstock Whisper White
- Stempelset: Festival of Trees (boompjes)
- Stempelset: Sentimenten NL (tekst)
- Tree Punch
- Washitape


 


12 opmerkingen:

Charlene zei

very cute I like it alot

Romy zei

Wat een mooi simpel en juist daardoor heel stijlvol kaartje!

Je@net zei

Wat is tie leuk geworden, Marlieke.
Volgens mij heb ik genoeg kaarten gemaakt, maar mocht ik alsnog tekort komen dan lift ik dit super leuke kaartje van je!

Stella zei

Superleuk; die boompjes zijn zo gaaf!

stempelfeest zei

Heel erg leuk kaartje!!! Gezellig dat je meedoet bij SU-per Challenges, ik wens je fijne kerstdagen! Groetjes Mariska

Sandra zei

Wat een mooi kaartje! Mooi door eenvoud. Super

Mieke zei

Wat een super mooie kaart is dit!
Wegens de drukte met school (gelukkig nu vakantie!) en met de regelingen voor de bouw, kom ik weinig aan kaartjes maken en bloggen... Maar er komt een tijd dat ik alle schade kan inhalen, hihi ;-)
Prettige feestdagen! X

Gerrina zei

Die kerstbomen blijf ik leuk vinden! En je kaart is super! Groetjes, Gerrina

Anne-Marie zei

Hoi Marlieke, ik vind je kaartje SU-per. Bedankt voor het meedoen bij SU-per Challenges.

Unknown zei

Een pracht kaartje. Leuk die verticaal gezetten tekst. Bedankt voor het meedoen aan de SU-per challenge. Groetjes, Gonny

Stampin with Liz Design zei

Een prachtige kaart Marlieke! Heel erg mooi geworden, klopt helemaal! Bedankt voor het meedoen bij SU-per Challenges!

Erna Logtenberg zei

Wat een supermooie kerstkaart! Bedankt voor het meedoen bij SU-per Challenges! Lieve groetjes Erna