donderdag 18 december 2014

Veel nieuw(tje)s

Zoals de titel al zegt: ik prop even heel wat nieuw(tje)s in één bericht. Het is dan ook een vrij lang bericht, dus...heb je je kopje koffie of thee bij de hand??

MIJN FILMDEBUUT OP HET WWW / YOUTUBE:

Ik begin graag met een verwijzing naar een leuk filmpje waarin ik een gastrol mocht ' spelen'. Jullie hebben het ongetwijfeld al ergens anders gezien en / of gelezen, maar ik had gewoon nog geen tijd gehad om het op mijn blog te zetten. Het gaat om de nieuwste Stampin' Up! Kerst Special, waarvoor ik door Miranda uitgenodigd was. Dank je wel Miranda voor een onvergetelijke ervaring en onvergetelijke dag!







Je ziet mij o.a. in het begin van het filmpje, ik sta daar samen met Inge voor de voordeur.
Even later zie je mijn handen; ik ben daar een kerstboom aan het uitponsen. En er zit ook nog een mini-interview met mij in het filmpje verwerkt. In de tijd van de opname was ik nog klant. Tegenwoordig ben ik dus zelf demonstratrice en kun je ook bij mij terecht voor het bestellen van materialen of voor een workshop. Neem gerust contact met me (stampinadventures@outlook.com) op want ik ben graag jouw demonstratrice.

Er zijn ook enkele foto's ' behind the scenes' gemaakt:








                              



Andere figuranten voor de film waren Tanja (upline van Miranda), Margriet, José en Inge. Dames; ook jullie bedankt voor deze gezellige en leuke dag!

NIEUWE WEEKLY DEALS:

Gisteren was het woensdag en toen zijn natuurlijk ook weer de nieuwe Weekly Deals verschenen. Wil je de ponsen en / of Stampin' Write Markers van Stampin' Up! eens voordelig aanschaffen en uitproberen, dan zijn de deals van deze week echt iets voor jou, kijk maar:




Wil je iets bestellen, stuur dan een mailtje naar stampinadventures@outlook.com


VOORJAARSCATALOGUS EN SALE-A-BRATION FOLDER:
De nieuwe seizoenscatalogus van Stampin' Up! is verschenen, evenals de Sale-a-Bration folder. De jaarlijkse Sale-a-Bration, waarbij je al snel gratis producten kunt bestellen begint binnenkort. Wil je de producten al bekijken en alvast een verlanglijstje maken, mail me dan (stampinadventures@outlook.com) en ik stuur je de catalogus en brochure graag op. 

Als je nog producten uit de herfst-winter catalogus wilt bestellen, laat me dit dan snel weten, want na 5 januari zijn de meeste van deze producten niet meer te krijgen. Ik heb nog enkele herfst-winter catalogi liggen, dus heb je er nog geen en wil je er graag een ontvangen, laat me dit dan ook weten en tegen vergoeding van verzendkosten stuur ik hem meteen naar je op. Afhalen in Nuenen kan natuurlijk ook, in dat geval zijn er natuurlijk geen kosten voor jou aan de catalogus verbonden. 


CULINAIR MET EEN VLEUGJE STAMPIN' UP! :
Gisteren hadden we een SinterKerst lunch / hightea met ons team. Iedereen nam een (zelfgemaakt) hapje mee en kon het natuurlijk niet laten er een vleugje Stampin' Up! aan toe te voegen:







De kerstboomprikkertjes zijn gemaakt met een stempel uit de set Festival of Trees en is een bijpassende kerstboompons bij te krijgen. 

                                                        Festival of Trees Photopolymer Bundle


Tot zover mijn lange bericht. Bedankt als je de moeite hebt genomen om het bericht helemaal te lezen. Een reactie vind ik altijd leuk. Zaterdag ben ik terug met een kaartje voor de nieuwe challenge bij Crazy for CAS.

5 opmerkingen:

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Ja, wat een ervaring he! Was gaaf. En ik was blij met je hulp en support. Geweldig wat je maakte voor de lunch. Reageerde iemand op de boomprikkers??

Ingrid Reyners zei

Leuk je gastrol in het mooie filmpje, en het ziet er lekker uit wat je hebt gemaakt. Groetjes, Ingrid.

Klaske zei

Wow, ziet er allemaal superleuk uit Marlieke. Gaaf hoor dat filmpje! Ben heel benieuwd naar de nieuwe catalogus, ik krijg hem binnenkort van één van je Friese collega's...

Gerrina zei

Ik had het filmpje bij Miranda gezien; het is hartstikke leuk geworden! Lijkt me een gave ervaring!
Je hapjes zien er lekker en feestelijk uit!
Ben benieuwd hoe Femke haar verjaardag vond? Nog gefeliciteerd! Groetjes, Gerrina

Johanna zei

Hihi...leuk jij als filmster!! :) echt een leuk filmpje en wat een heerlijke hapjes zie ik op de foto, yummie!
Super grappig van die namen zeg, zijn natuurlijk ook wel heel Hollands ;-)
Fijne avond!