dinsdag 23 juni 2015

Bedankkaartje huwelijk


Workshop Kaart maken met Scalloped Sluiting: 23 juni

Workshop Project Life: datum in overleg

Enige tijd geleden vroeg de dame van een pasgetrouwd stel me of ik samen met haar wat bedankkaartjes voor hun bruiloft wilde maken. Natuurlijk wilde ik dat!




Natuurlijk vergat ik weer foto's te maken van het resultaat, maar gelukkig wilde de kersverse bruid dat later nog wel even voor me doen.

We werkten met cardstock en inkt in de kleur Elegant Eggplant. De gestempelde hartjes komen uit de set Groovy Love en zijn met Stampin' Dimensionals verhoogd vastgeplakt. Het sentiment stempelden we weer met een stempel uit de Nederlandstalige K.J.E.G. -set. Aan de binnenkant maakten we met witte inkt een sierlijke afdruk uit de set Hello Life. En er werd een foto van de mooie dag in gelijmd. 


3 opmerkingen:

Gina zei

Heel mooi kaartje, Marlieke! En een hele mooie attentive van het bruidspaar. Groetjes, Gina

Romy zei

Prachtig stijlvol en romantisch kaartje!

Je@net zei

Wat mooi gedaan, Marlieke!