maandag 16 januari 2017

Birthday Bright Project Kit (1)

Met het verschijnen van de nieuwe voorjaarscatalogus, heb ik mezelf getrakteerd op de Birthday Bright Project Kit. Een kit die er alleen aan de buitenkant al prachtig uitziet. En hij zit ook nog eens boordevol materiaal, genoeg om zeker 12 (shaker)kaarten mee te maken en ook nog eens 12 tags. Gebruik je ook 'de negatieven' dan maak je zelfs nog meer kaarten en labels! Ook enveloppen zitten erbij. Het enige wat je zelf even moet pakken zijn een schaar, lijm, een acrylblok om mee te stempelen en een stempelset. Bijvoorbeeld de bijpassende set Birthday Bright.

Het voordeel van zo'n kit als deze vind ik dat je het mee kunt nemen, bijvoorbeeld op vakantie. Het neemt niet veel ruimte in beslag en je hoeft niet na te denken wat je allemaal in moet pakken om kaartjes of labels te maken. Alles is namelijk inbegrepen. Heerlijk toch?!

Ik maakte er bijvoorbeeld deze schudkaarten mee:



Ze zijn vrijwel identiek aan elkaar, maar met minimale verschillen. Naar welke kaart gaat jouw voorkeur uit? En waarom?

Zoals gezegd zitten alle benodigde materialen EN een werkbeschrijving inbegrepen. En ik heb je al geadviseerd de bijpassende stempelset erbij te gebruiken.

Zelf vind ik het ook heerlijk om niet precies te doen wat de werkbeschrijving zegt. Zo heb ik ook een andere stempelset gebruikt voor de gestempelde teksen 'HAPPY'. Namelijk de GRATIS Sale-a-Bration set Any Occasion. De faux stitches om de kaarsjes heb ik ook zelf bedacht. En de Enamel Shapes heb ik ook lekker eigenwijs anders gebruikt. 

Binnenkort nog meer creaties met materialen die ik uit deze kit heb gebruikt.

Kun je niet wachten? Bekijk dan alvast dit filmpje

Wil je geen 12 kaarten maken? Kom dan een workshop bij mij volgen. Je maakt dan enkele kaarten met materialen uit de kit. Meld je aan via stampinadventures @ outlook . com (zonder spaties). 

Tot snel!

Challenge:

6 opmerkingen:

Je@net zei

Wat zijn ze leuk geworden, Marlieke. Vrolijk en feestelijk deze kaarten, heel geslaagd!

Rosina zei

Heel mooi deze shakerkaartjes Marlieke...heel feestelijk met die kaarsjes...

creatieve groetjes
Rosina

martine zei

Hey Marieke wat een heel leuk en super mooi Schudkaartje heel gaaf gedaan met de kaarsjes
dank voor je deelname aan de challenge op het scrap-cards blog liefs DT Martine

Romy zei

Wat zijn ze beide onwijs leuk zeg! Echt een superleuk idee en mooi uitgewerkt!

Cynthia van der Wilk zei

Ik vind ze alle twee heel erg leuk. Maar als ik echt moet kiezen dan vind ik de onderste mooier. De schudkaarsjes zijn al druk genoeg, dus dan mag de tekst wat mij betreft 1 keer.

Marlieke zei

Dank je wel, Cynthia! Daar heb ik iets aan!