zaterdag 7 januari 2017

Sleutelhanger "gestampimpt"

Ongeveer een jaar geleden maakte ik deze sleutelhangers als traktatie voor de kinderen op het kinderdagverblijf voor Femke. Afgelopen jaar heb ik daarmee Miranda geïnspireerd om ook sleutelhangers voor haar dochter te maken. Tevens maakte Miranda een sleutelhanger voor zich zelf. En dat inspireerde mij weer om dat ook voor mezelf te doen. Met deze hanger als resultaat:



En ja... ik heb ze "gestampimpt". Dit woord is bedacht door Miranda en betekent zoiets als gepimpt / gestempeld met Stampin' Up! materialen. Binnen Team Utopia vonden we dit wel een mooi woord voor  2017. In dit geval heb ik de Mini Jingle Bells uit de afgelopen najaarscatalogus gebruikt om mijn creatie weer een vleugje Stampin' Up! mee te geven. Misschien heb jij ze ook wel liggen, want er zaten maar liefst 60 belletjes in een doosje. Leuk ideetje om ze verder op te maken?

Deze sleutelhanger is voor aan mijn autosleutel. Maar mijn sleutelbos met overige sleutels roept ook om een hanger. En mijn USB-stick ook. Dus ik ga nog maar eens aan de slag met wat andere varianten. Wordt vast vervolgd... :-)

Vandaag mag ik genieten van een door Miranda georganiseerde teamdag voor Team Utopia. Gezellig! Een dag vol inspiratie en weer collega demo's ontmoeten. Wil jij dit ook eens meemaken? Overweeg dan eens om ook demo te worden. Klik op de link rechts in mijn sidebar.

Hopelijk hebben jullie ook een fijne zaterdag!

2 opmerkingen:

Rosina zei

heel leuk deze sleutelhanger Marlieke ...Prachtig.
hopelijk heb je een goede Utopia teamdag gehad bij Miranda

groetjes en een fijne zondag
Rosina

Margriet Tournier zei

Leuke sleuthanger Marlieke. En ik begreep dat jullie zaterdag een hele flitsende dag hebben gehad. Ik heb wat gemist geloof ik.

Groetjes,
Margriet